Por segundo año consecutivo el Club Ciclista Cambre-Caeiro obtiene el título de mejor equipo de la Copa de Galicia de Ciclocross. Un premio que supone el broche de oro para una buena temporada, todo gracias al trabajo y esfuerzo de los #ridersCambre: Antonio, Alberto M., Vicente, Manolo, Celso, Nechi, Miguel, Gestal, Segade, Igor, Mario, Demis, Juan, Blas, Toñito, Alberto, Vero, Álvaro, Javiño, Marta ., Ana, Dani, Manu, Aarón, Luis, Pablo, Aroa, , Marta, Sofía, Carmen, Sonia y a los benjamines de la sección de CX, Juan N., Martita y Mauro. También agradecer a Lito y José Luis la ayuda y apoyo prestado desde boxes a lo largo de los últimos tres meses y por supuesto a nuestra Team Manager Luz Iglesias.

Por segundo ano consecutivo o Club Ciclista Cambre-Caeiro acada o título de mellor equipo da Copa Galega de Ciclocross. Un galardón que supón un broche de oro para unha boa tempada, todo grazas ao traballo e esforzo dos #ridersCambre: Antonio, Alberto M., Vicente, Manolo, Celso, Nechi, Miguel, Gestal, Segade, Igor, Mario, Demis, Juan, Blas, Toñito, Alberto, Vero, Álvaro, Javiño, Marta., Ana, Dani, Manu, Aaron, Luis, Pablo, Aroa, Marta, Sofía, Carmen, Sonia e os nenos máis pequenos da sección CX, Juan N., Martita e Mauro. Agradecer tamén a Lito e José Luis a axuda e apoio que prestaron dende os boxes durante os últimos tres meses e por suposto a nosa directora de equipo Luz Iglesias.

Post A Comment